Ideeën en initiatieven2018-04-30T19:03:18+00:00

Vernieuwde initiatieven gevraagd

Het Noorder Dierenpark is jarenlang toonaangevend geweest door de nadruk op educatie en innovatie. Elk jaar werd gezocht naar vernieuwingen, zoals een tropische vlindertuin, savanne, een eigen museumcollectie en steeds weer nieuwe tentoonstellingen.

Om dit vernieuwende en originele karakter van het park te behouden, biedt Stichting JAR financiële steun aan initiatieven die hieraan bijdragen. Oorspronkelijke en creatieve ideeën op het gebied van kunst en cultuur krijgen de ruimte in het park.

Denk aan een experiment, voorstelling, expositie, kunstobject, atelier, film en al het andere dat mensen inspireert en verwondert.

Heeft u een vernieuwend idee of initiatief dat hierbij past? En heeft u hiervoor financiële steun nodig? Neem dan contact op met ons via info@stichtingJAR.nl. Dan informeren we u over de criteria en werkwijze.